Пошуковий запит: (<.>A=Базиляк Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 2. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_2_3
|
2. |
Базиляк Н. О. Ретроспективний аналіз розвитку вивчення іноземних мов та мовних практик [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_3
|
3. |
Базиляк Н. О. Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 49. - С. 260-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_49_81
|
4. |
Базиляк Н. Академічна мобільність як процес реалізації мовної практики [Електронний ресурс] / Н. Базиляк // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__5
|
5. |
Базиляк Н. Моніторинг як педагогічна технологія покращення освіти у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Базиляк // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_27 Розкрито теоретико-методологічні аспекти поняття “моніторинг”. Розглянуто моніторинг як педагогічну технологію управління якістю викладання іноземної мови. Надано порівняльну характеристику тенденцій розвитку зарубіжних та української освітніх систем. Визначено значення моніторингу для підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ. Проаналізовано системний підхід до вивчення моніторингу як інтегрованої взаємодії викладача і студентів. Охарактеризовано особливості вивчення моніторингу як міждисциплінарного явища. Визначено роль та місце моніторингу в освітньому просторі та виокремлено принципи формування основи моніторингового аналізу.Рассмотрены теоретико-методологические аспекты понятия “мониторинг” как педагогической технологии, сделан сравнитеный анализ тенденций развития зарубежных и украинских образовательных систем. Определено значение мониторинга в улучшении образовательных услуг в высшей школе. Подробно представлен системный подход к изучению мониторинга как интегрированного взаимодействия преподавателя и студента для более эффективного достижения целей в предоставлении образовательных услуг. Охарактеризованы аспекты изучения мониторинга как междисциплинарного явления, определена позиция мониторинга в образовательном пространстве, выделены принципы формирования основы мониторингового анализа. The article considers the theoretical and methodical aspects of “monitoring” as a pedagogical technology, compares the trends of foreign and Ukrainian educational systems denelopment, determines the meaning of monitoring in the improvement educational services at higher school. We show in the details the system approach to studying the monitoring as integrated intraction the teacher and the student for more effective achievement the goals to provide educational services. Characterised the aspects of studying monitoring as interdisciplines phenomenon, determined the position of monitoring in the educational area, singled out the principles of formation the basis of monitoring analysis.
|
6. |
Базиляк Н. Термінологія та понятійний апарат фізичної рекреації [Електронний ресурс] / Н. Базиляк, М. Данилевич, О. Романчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 16. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_16_5
|
7. |
Базиляк Н. Мовна підготовка майбутніх спеціалістів: європейський вимір України [Електронний ресурс] / Н. Базиляк // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_33
|
8. |
Базиляк Н. Поховання колишніх викладачів та студентів львівського державногоуніверситету фізичної культури на личаківському кладовищі [Електронний ресурс] / Н. Базиляк, О. Романчук, Р. Коваль, Ю. Мельник, Л. Матлашенко // Спортивна наука України. - 2015. - № 1. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SNU_2015_1_11
|
9. |
Матвіяс О. Комплексні фразеологічні одиниці у термінологічній системі галузі туризму [Електронний ресурс] / О. Матвіяс, О. Романчук, Н. Базиляк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 60. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_60_71
|
10. |
Базиляк Н. Місце педагогічної практики в процесі формування творчих можливостей студентів [Електронний ресурс] / Н. Базиляк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 296-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_59
|
11. |
Черхава О. О. Вивчення іноземних мов як складова частина формування культурологічних цілей у студентів напряму підготовки "Туризм" [Електронний ресурс] / О. О. Черхава, Н. О. Базиляк, О. В. Матвіяс // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2018_2_63
|
12. |
Коваль Р. С. Життя і діяльність Леоніда Арцішевського (1929–1994) [Електронний ресурс] / Р. С. Коваль, О. В. Романчук, Н. О. Базиляк, Л. В. Матлашенко // Молодий вчений. - 2020. - № 2(2). - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_2(2)__14
|
13. |
Базиляк Н. О. Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2022. - Вип. 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2022_2_6
|
14. |
Базиляк Н. О. Державна освітня політика в системі вищої школу Сполучених Штатах Америки в контексті імплементаціїщодо реалізації ефективних управлінських підходів [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 1-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_2_3
|
15. |
Парубчак І. О. Європейський досвід реалізації гуманітарної політики у сфері надання освітніх послуг в сучасному контексті дотримання прав людини: глобалізаційний аспект [Електронний ресурс] / І. О. Парубчак, Н. О. Базиляк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_2_16
|
16. |
Базиляк Н. О. Реалізація державної гуманітарної політики у сфері інформаційно-комунікативних технологій щодо дистанційного навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 3. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_3_6
|
17. |
Базиляк Н. О. Організаційно-правові аспекти державної освітньої політики в контексті забезпечення прав громадян: досвід та перспективи Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. О. Базиляк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 1. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_1_6
|
18. |
Матвіяс О. В. Словотвірні процеси у сучасній медичній термінології (на прикладі англійської мови) [Електронний ресурс] / О. В. Матвіяс, Н. О. Базиляк, В. Р. Будзин // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27(2). - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2023_27(2)__22
|